g

g
Legyen fény!

2013. szeptember 12., csütörtök

Miről álmodsz?

Jó reggelt! Néhány napra megpihentem. Fárasztó az utazás. Esik. "Rossz" az idő? Nem az. Csak esik. Induljunk tovább. Kis táblácskám - "Mondd el, mi bánt, meghallgatlak" - működik. Megnyílnak nekem az emberek. Tegnap egy hölgy megkérdezte a villamoson, hogy komolyan gondolom-e. Aztán meg azt, hogy miért teszem. Mondtam neki, hogy azért,  mert szükség van rá.  Mert ez hiányzik az embereknek. Téblábolt egy kicsit, nem tudta, mit tegyen. A kezébe nyomtam egy névjegykártyát. Aztán leszállt a villamosról. Remélem, azért,  mert hazaért, és nem menekülni akart előlem. Én nem bántok senkit. Főleg nem, ha vannak szemtanúk. :-) Remélem,  még találkozunk. Úgy érzem, mondott volna valamit. Még a tollaim sem zavarták. Itt, a betondzsungelben ez nem kérdés. Legalább észrevesznek. A többi az én dolgom.  Csak beszéljünk végre egymással. Te is szólalj meg. Túl nagy a csend. Szólj hozzá az írásaimhoz. Vess fel témákat. Tudni, hallani akarom, hogy mit gondolsz. Mit gondolsz rólam, magadról, másokról, mit gondolsz a játszótérről, a Nagy Homokozóról, ahol élúnk. Mit gondolsz a világunkról. Lehetne ez jobb, vagy jõjjön a harakiri? Kellene már egy  szamurájkard... Hallani akarlak. Beszéljünk egymással. Fogjunk össze. Segítsünk egymáson végre. Csak úgy, a magunk örömére. Egyik testvérünk azt írta: álmokat adna, annak, akinek nincs. Hát nekem van egy álmom. Arról álmodom, hogy a "világ ne legyen ilyen... szar".

Álmodjunk együtt!

Álmodnál velem?










6 megjegyzés:

  1. Szép álom. Szép írás! Az egész világon változtatni talán túl nagy feladat, mondhatni: nagy falat! Talán elég lenne a szűkebb saját kis világunkat szebbé-jobbá tenni. És ha mindenki a saját környezetében élők lelkén tudna egy kicsit javítani, máris tett egy lépést az álom valóra váltása felé. Úgy legyen! Sz.M.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, nem egyetlen ember fogja az egész világot megváltani
      Ez a keresztény egyházak legnagyobb tévedése. De a Te világodat Neked kell megváltani. Azt nem teszi meg helyetted senki. Csak segíteni tud Neked az, aki már olvasta a használati utasítást.
      Feltárni a sebeidet egy másik embernek és elfogadni a segítségét...na, ehhez kell az ősbizalom.

      Törlés
  2. "meghallgatlak klub" az milyen lenne??

    VálaszTörlés
  3. Nem gondoltam, hogy bejegyzés-szereplő leszek... :)
    Mondta, hogy szeretné, ha az emberek hozzászólnának a blogjához. Csak ezért írok.
    Azért kérdeztem meg, hogy komolyan gondolja-e, mert akár véletlenül is ott maradhatott valamilyen rendezvény után.
    Én azt tapasztalom, hogy az emberek igazából nem szeretik, nem tisztelik és nem becsülik egymást. Nem kíváncsiak egymásra, csak addig tesznek úgy, amíg az érdekeik azt diktálják. Én már ott tartok, hogy egy idegennek azért nem mondok el semmit, mert nem ismerem, egy ismerősnek meg azért, mert ismerem.
    Igaza van, szükség lenne rá, hogy kibeszéljük magunkból a dolgokat. Csak mivel a bizalom elveszett (úgy általában), jobbnak látom, ha mégse. Vagy egy olyan helyiségben mondom ki a szavakat, ahol rajtam kívül nincs más. Úgysincs segítség vagy vigasztalás.
    Üdv.

    VálaszTörlés
  4. Bizalom nélkül nem megy.
    Én adom a figyelmemet, ami energia.
    A másik ember adja a történetét, ami energiakérés. Aztán a Főnökkel rendezem a dolgot.
    De kell hozzá a bizalom. A másik emberé, az enyém, és a Főnöké is.

    VálaszTörlés