g

g
Legyen fény!

2013. október 22., kedd

Köszönöm

Köszönöm, Uram, hogy meghallgattad kérésemet!
Köszönöm, hogy küldtél nekem egy angyalt, akivel játszhatok.
Köszönöm!
Lásd Uram, az embernek semmi sem elég. Most újra kérnék valamit.
Szeretnék ezzel az angyallal igazán jókat játszani.
Felöltöztetném szép ruhába, adnék neki ételt és jó szállást, ahol dajkálhatom, babusgathatom.
Meg ne fázzon nekem odakinn a hűvös őszi estéken!
Ehhez pedig - lásd be, Uram - pénz kell...és még sok mindent szeretnék tenni, és sokat szeretnék adni - angyaloknak, embereknek, az egész világnak...
Kérlek Uram adj nekem annyi pénzt, hogy ne legyen gondom rá. Hadd tegyem a dolgom!
Tudod, hogy életem a Tiéd. Nem is akarom másként. Tudom, hogy Te is szeretsz, és meghallgatsz, ha kérem. Még ezt kérném.
Adj nekem mindíg egy kicsivel több pénzt, mint amennyire szükségem van éppen, hogy jó érzéssel a szívemben tehessem a dolgom.
Ez a kérésem.
A Te akaratod legyen meg, ne az enyém. Köszönöm. Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése