g

g
Legyen fény!

2014. október 8., szerda

Írni szeretnék...



Én írni szeretnék. Mert ez tesz boldoggá. Mert vannak még dalaim.

Jó az, amit írok, vagy nem jó?


Nem tudom. Egyszer úgy vélem, hogy jó, máskor úgy, hogy nem.


Egy biztos: ezért vagyok itt. Ezt már gyerekkorom óta sugdossa a fülembe valaki, és végre meg is hallottam.


Hogy aztán kell-e ez másoknak? Néha úgy tűnik - igen, néha úgy, hogy nem.


Egy biztos: szükség, az van rá. Csak igény nincs - vagy csak kevés.


Az írásból nem élek meg. Elődeim példájából kiindulva ez utalhat arra is, hogy jó az, amit írok... :-)


De azért alapvetően kenyérrel él az ember...


Elődeim szerencsésebbik részének voltak mecénásai, akik segítették őket, hogy alkothassanak.


Engem is megmecenálhatna már valaki... :-)


Hogy ez koldulás? Lehet, hogy igen, lehet, hogy nem...


Egy biztos: az írásaimmal adok valamit.


És az is biztos, hogy nagyon sok koldus van ma többre érdemes hazánkban. Egyre több. Hiszen "kevés a fóka"...és sokszor nem marad más, mint, hogy eldöntsd: tolvaj leszel, vagy koldus...ha már munkahelyet nem találsz...


Egy biztos: nem vagyok lopós! Vagy igen...? Néha az ember azt is kénytelen ellopni, ami az övé...


De inkább: koldus.


Hogy Neked is legyen kihívás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése